Ukmergės Vl. Šlaito viešojoje bibliotekoje – LESTO paslaugų savitarnos vieta

    1300
    0

    IMG 3348

    Lietuvos elektros skirstomųjų tinklų operatorius LESTO, rūpindamasis klientų aptarnavimo kokybe, nuolat ieško naujų, patogių klientui aptarnavimo būdų ir kanalų. Atsižvelgdama į sparčiai populiarėjantį naudojimąsi elektroninėmis paslaugomis, LESTO kartu su Ukmergės rajono savivaldybės Vl.Šlaito viešąja biblioteka įrengė kompiuterizuotą savitarnos vietą, kurioje LESTO klientas gali įsigyti visas LESTO paslaugas per www.manoelektra.lt svetainę.

    Ukmergės mieste, Vytauto g. 30 įsikūrusioje bibliotekoje LESTO klientai gali įsigyti paslaugas per savitarnos svetainę www.manoelektra.lt.
    „Džiaugiamės LESTO iniciatyva ir kviečiame gyventojus užsukti į biblioteką. Čia gyventojai gali internetu greičiau ir patogiau išspręsti klausimus, susijusius su LESTO paslaugomis“, – teigia Rasa Griškevičienė, Ukmergės rajono savivaldybės Vl.Šlaito viešosios bibliotekos direktorė.
    LESTO atliktos klientų elgsenos analizė parodė, jog nemažai Ukmergės gyventojų jau įvertino savitarnos svetainės privalumus.
    Per šešis šių metų mėnesius www.manoelektra.lt apsilankė beveik 12 tūkst. LESTO vartotojų iš Ukmergės rajono – tai 11 proc. daugiau nei pernai sausį-birželį.
    Šiemet liepos 1 dienos duomenimis, savitarnos svetainės registruotų privačių klientų, gyvenančių Ukmergės rajone, buvo beveik 9 tūkst., arba beveik dukart daugiau nei pernai liepos 1 dieną.
    „Tendencijos akivaizdžiai įrodo, jog Ukmergės rajone itin sparčiai daugėja LESTO klientų, besinaudojančių savitarnos svetaine www.manoelektra.lt. Joje galima užsisakyti atsiskaitymų knygelę, rasti visą reikalingą informaciją, susijusią su elektros energijos kainomis, mokėjimais, elektros energijos suvartojimu ar kitą kiekvienam vartotojui aktualią asmeninę informaciją“, – teigia LESTO Šiaurės regiono klientų aptarnavimo departamento direktorius Saulius Dauknys.
    Bendrovės duomenimis, naudodamiesi savitarnos svetaine, per šešis šių metų mėnesius Ukmergės rajono klientai beveik 3,3 tūkst., peržiūrėjo sąskaitas, atsisiuntė sutartis ar jų priedus, 1543 kartus deklaravo skaitiklių rodmenis. Pranešimą ar įspėjimą dėl galimo elektros energijos atjungimo peržiūrėjo beveik 655 kartus.
    „Dauguma LESTO klientų paprastai gauna reikiamas paslaugas ir klientų aptarnavimo telefonu 1802. Prireikus konsultacijos ar norint užsisakyti atsiskaitymo knygelę, bet kuriuo paros metu galite kreiptis trumpuoju LESTO klientų aptarnavimo telefonu 1802 – specialistai suteiks išsamią informaciją rūpimais klausimais“, – sako S. Dauknys.
    LESTO, aptarnaujantis daugiau kaip 1,6 mln. klientų Lietuvoje, Ukmergės rajone paslaugas teikia beveik 26 tūkst. privačių klientų.
    2014 m. liepos pradžioje www.manoelektra.lt naudojosi apie 405 tūkst. registruotų klientų, tai sudaro apie trečdalį visų LESTO klientų.

    AB LESTO – Lietuvos elektros skirstomųjų tinklų operatorius, kurio pagrindinės funkcijos: elektros energijos persiuntimas skirstymo tinklais, vartotojų poreikių tenkinimas, naujų vartotojų įrenginių ir objektų prijungimas, skirstomųjų tinklų eksploatavimas, jų priežiūra, valdymas, plėtojimas, saugumo ir patikimumo užtikrinimas. Bendrovė aptarnauja daugiau kaip 1,6 mln. elektros vartotojų visoje šalies teritorijoje. LESTO savitarnos svetainė – www.manoelektra.lt, LESTO klientų aptarnavimo telefonas visą parą – 1802.

    lesto.lt

    vilkmerge.lt nuotr.

    Atsakyti:

    Prašome įrašyti komentarą
    Prašome įvesti vardą čia