Valstybinė ligonių kasa prie Sveikatos apsaugos ministerijos (VLK) sukūrė naują elektroninį leidinį, skirtą padėti pacientams geriau suprasti savo teises ir galimybes sveikatos priežiūros srityje bei suteikti atsakymus į dažniausiai užduodamus klausimus apie privalomojo sveikatos draudimo teikiamas garantijas.
Leidinyje išsamiai aptariamos temos, susijusios su privalomuoju sveikatos draudimu, šeimos gydytojų ir gydytojų specialistų teikiamomis sveikatos priežiūros paslaugomis, gydymusi ligoninėje, kompensuojamaisiais vaistais ir medicinos pagalbos priemonėmis, medicinine reabilitacija, tarpvalstybine sveikatos priežiūra ir kt.
„Šis leidinys sukurtas tam, kad kiekvienas pacientas galėtų gauti aiškią, praktišką ir lengvai suprantamą informaciją apie privalomąjį sveikatos draudimą, sveikatos priežiūros paslaugas, kompensuojamuosius vaistus, ir kitas svarbias temas. Tikime, kad šiame leidinyje žmonės ras atsakymus į svarbiausius klausimus ir naudingų įžvalgų, kurios pravers susidūrus su kasdienėmis problemomis,“ – sako VLK Komunikacijos skyriaus vedėja Jolanta Normantienė.
„Paciento vadovas. Atsakymai į svarbiausius klausimus“ yra beveik 100 puslapių elektroninis leidinys, kurį galima skaityti internetu. Jis bus nuolat atnaujinamas, reaguojant į pasikeitusius teisės aktus ar kitus pokyčius, todėl pacientams informacija išliks visuomet aktuali.
Raginame pacientus, jų artimuosius, draugus ir kolegas pasinaudoti šiuo nemokamu leidiniu, kuris padės geriau orientuotis sudėtingoje sveikatos priežiūros sistemoje.
Leidinio nuoroda: Paciento vadovas. Atsakymai į svarbiausius klausimus
Valstybinės ligonių kasos Komunikacijos skyrius