„Swedbank“ perspėja: platinama klientus klaidinanti informacija

    0

    IMG 1493

    Pastarosiomis dienomis „Swedbank“ klientus pasiekia klaidinantys pranešimai, kuriuose abejojama banko veiklos tęstinumu ir skleidžiami jokio pagrindo neturintys gandai apie banką. Šie pranešimai platinami socialiniuose tinkluose, taip pat siunčiami sms žinutėmis, el. paštu ar telefonu.

    Perspėjame savo klientus, jog tai yra klaidinanti informacija, neturinti jokio loginio paaiškinimo ir raginame ją ignoruoti. Bankas taip pat primena, jog už gandų ir klaidingos informacijos platinimą gresia teisinė atsakomybė. Bankas ketina kreiptis dėl klaidingos informacijos skleidimo į teisėsaugos institucijas.

    Atkreipiame dėmesį, kad pranešimai parašyti su daugybe gramatinių klaidų, pateikiama klaidinga informacija apie kitus bankus. Neatmetame prielaidos, jog šios informacijos platinimu siekiama suklaidinti banko klientus. Šia situacija gali pasinaudoti ir sukčiai, siekiantys išvilioti asmeninius klientų duomenis bei užvaldyti gyventojų lėšas. Todėl klientai turėtų išlikti budrūs ir ignoruoti šią informaciją, o kilus klausimams visų pirma kreiptis į banką.

    swedbank.lt

    vilkmerge.lt archyvo nuotr.

    Atsakyti:

    Prašome įrašyti komentarą
    Prašome įvesti vardą čia