„Nauja paslauga padės mums geriau įgyvendinti sau keliamą tikslą užtikrinti, kad įvykstančios nelaimės į klientų gyvenimus įneštų kuo mažiau sumaišties, laiko ir lėšų praradimų. Dabar žengiame dar vieną žingsnį ta linkme – draudimas saugos ne tik nuo finansinių nuostolių, bet ir nuo prarasto turto pakeitimo rūpesčių, laiko praradimo”, – sakė „Lietuvos draudimo” Turto didelių žalų skyriaus vadovas Darius Kačinskas.
Pasak D. Kačinsko, bendradarbiaudamas su „Lietuvos draudimu” „Topo centras” techniką siūlys ypač palankiomis kainomis, todėl tikėtina, kad nemaža dalis klientų pasinaudos proga įsigyti geresnę, nei turėta, techniką. Tokiu atveju klientams reikės sumokėti tiktai kainos skirtumą.
„Lietuvos draudimo” klientams mūsų siūlomos kainos tikrai turėtų tapti rimta paskata turtą ištikusią nelaimę panaudoti geram tikslui ir pagerinti savo gyvenimo ar darbo sąlygas, pavyzdžiui, rinktis modernesnę energiją taupančią techniką”, – sakė „Topo centro” komercijos direktorius Andrius Čekanavičius.
Palankių draudėjų atsiliepimų jau spėjo sulaukti neseniai „Lietuvos draudimo” pasiūlyta ir pastatų draudimo klientams skirta panaši paslauga – pagalba atstatant ar remontuojant dėl draudžiamųjų įvykių nukentėjusį klientų nekilnojamąjį turtą. Šia paslauga pasinaudojusių draudėjų rūpesčius iki turto atstatymo perima ir kontroliuoja „Lietuvos draudimas” – sprendžia organizacinius klausimus, kontroliuoja remonto bei atstatymo eigą, apmoka atliktus darbus.