Dirbant pedagoginį darbą nuolatos tenka ieškoti naujų būdų, kaip sudominti moksleivius dėstomu dalyku, ką daryti, kad vaikai galėtų geriau įsisavinti žinias, kitaip pažvelgtų į mokymosi procesą.
Bendraudama su Ukmergės Jono Basanavičiaus gimnazijos abiturientu Edvinu Bražinsku išgirdau, kad vaikinas domisi pedagogo profesija, tačiau nėra apsisprendęs, ar norėtų dirbti mokytoju. Kilo idėja, kaip galėčiau paįvairinti savo vedamas pamokas, taip pat padėčiau jaunuoliui apsispręsti, kurias studijas pasirinkti. Pasiūliau Edvinui atvykti į Senamiesčio pagrindinę mokyklą ir „pasimatuoti“ matematikos mokytojo profesiją. Mūsų veiklą pavadinome „Mokinys mokiniui – mokytojas“.
Edvinas – gabus, stropus Jono Basanavičiaus gimnazijos abiturientas. Jį domina daugelis dalykų: istorija, matematika, anglų kalba. Vaikinas dalyvauja įvairių būrelių veikloje, nuo pradinių klasių priklauso skautų organizacijai, yra policijos rėmėjas.
Sutartą dieną Edvinas atvyko į mokyklą. Vaikinas buvo stropiai ir atsakingai pasiruošęs, pats vienas vedė visą pamoką. Buvo įdomu stebėti, kaip vaikai reaguoja į permainas pamokoje, kaip klauso jaunojo mokytojo dėstomos medžiagos. Penktokai liko patenkinti, Edvinas žadėjo dar ne kartą atvykti pas mus ir paįvairinti ugdymo procesą, o aš džiaugiausi pasiūliusi mokiniams dalyvauti netradicinėje pamokoje.
Matematikos mokytoja Alma Kiaušinienė