Modernus registras spartins policijos darbą ir taupys gyventojų laiką

    0
    policijamin„Exigen Services Lietuva“, Baltijos šalių IT lyderės „Exigen Services“ padalinys Lietuvoje, baigė Administracinių teisės pažeidimų ir eismo įvykių registro programinės įrangos kūrimo darbus ir pradėjo duomenų migraciją.

     

     

    Naujasis registras leis policijai ir kitoms administracinių teisė pažeidimų ir eismo įvykių duomenis tvarkančioms institucijoms, juos registruoti vienoje sistemoje, sumažinti pažeidimo surašymo laiką ir užtikrinti kaupiamų duomenų kokybę. Naudodamiesi nauja programine įranga pareigūnai, atvykę į pažeidimo vietą, galės savo automobilyje surašyti elektroninį protokolą, atspausdinti jį, ir iškart pateikti pažeidėjui. Naujas, moderniomis technologijomis sukurtas registras tikrins įvedamą informaciją ir automatiškai ją papildys duomenimis iš  kitų valstybės, žinybinių registrų bei informacinių sistemų.

    Pažeidimo nagrinėjimas bus priskirtas įstaigai pagal pažeidėjo gyvenamąją vietą, taigi bus išvengta papildomo dokumentų spausdinimo ir jų persiuntimo paštu. Prie registro pareigūnai galės prisijungti bet kurioje Lietuvos vietoje. Universali registro sąsaja leis teikti duomenis kitoms institucijoms be papildomų programų diegimo.

    Policijos generalinio komisaro pavaduotojo Algirdo Stončaičio teigimu, registras taps vienu iš pagrindinių policijos įrankių. Nauja programinė įranga leis tiksliau, skaidriau, efektyviau vykdyti administracinės teisenos procedūras, eismo įvykių apskaitą, automatizuoti  procedūras, taupyti pareigūnų ir piliečių laiką.

    „Policija tvarko apie 90 proc. visų administracinių teisės pažeidimų, todėl kitoms institucijoms nebuvo racionalu kurti atskiras sistemas. Registro programinė įranga, sukurta remiantis atvirumo principais, suteikia galimybes visoms institucijoms tvarkyti duomenis vienoje vietoje“, – sako A. Stončaitis.

    Pasak „Exigen Services Lietuva“ vadovo Tomo Vaičiūno, registras buvo kuriamas panaudojant Web 2.0 technologijas. „Tai reiškia, kad sistemos sąsaja ir dizainas yra ergonomiški, funkcionalūs ir orientuoti į vartotoją. Per labai trumpą laiką – vos 9 mėnesius – sukūrėme modernų produktą, kurio priėmimo testai praėjo sėkmingai. Tai ypatingai svarbus projektas, leisiantis sutaupyti biudžeto lėšų ir palengvinti pareigūnų darbą“, – sako T. Vaičiūnas.

    Pirmieji registro bandymai,  lygiagrečiai dirbant su senąja sistema, numatomi rudens pradžioje. Nuo sausio 1 dienos registras bus galutinai paleistas, ir pareigūnai visoje šalyje iš karto pradės juo naudotis.

    Atsakyti:

    Prašome įrašyti komentarą
    Prašome įvesti vardą čia