Lietuvos paštas vėl renka geriausius darbuotojus

    0
    Gero aptarnavimo mėnuo

    Gero aptarnavimo mėnuo

    Visus metus didelį dėmesį klientų aptarnavimui skiriantis Lietuvos paštas tradiciškai balandžio mėnesį kviečia gyventojus įvertinti rezultatus ir balsuoti už geriausiai aptarnaujančius Lietuvos pašto darbuotojus.

    „Gero aptarnavimo mėnuo Lietuvos pašte jau tapo gražia tradicija, kurios kasmet laukia ne tik mūsų darbuotojai, bet ir klientai. Labai džiugu, kad klientai vis aktyviau reiškia savo atsiliepimus ne tik per gero aptarnavimo mėnesį, bet ištisus metus. Tai leidžia mums dar labiau įsiklausyti į klientų poreikius ir gerinti mūsų aptarnavimą“, – sakė Lietuvos pašto Pašto tinklo tarnybos direktorė Inga Dundulienė.

    Kaip ir kasmet Lietuvos paštas išrinks daugiausia klientų pagyrų sulaukusius laiškininkus, klientų aptarnavimo specialistus, paštų viršininkus, „PayPost“ skyrių darbuotojus ir LP EXPRESS kurjerius.

    Atsiliepimus apie Lietuvos pašto darbuotojų aptarnavimą išreikšti galima apsilankius Lietuvos pašto internetiniame tinklalapyje www.lietuvospaštas.lt ir užpildžius anketą. Balsuoti už LP EXPRESS kurjerių aptarnavimą bus galima mobiliuoju įrenginiu nuskaičius specialų QR kodą, kuriuo balandžio mėnesį bus pažymėtos visos LP EXPRESS kurjerių pristatomos siuntos.

    Tradiciškai 10 išreiškusiųjų savo nuomonę Lietuvos paštas apdovanos prizais. Laimėtojai bus atrinkti burtų keliu. Balsuoti už geriausiai aptarnaujančius Lietuvos pašto darbuotojus galima nuo balandžio 7 iki gegužės 7 dienos.

    Iš vieno kompiuterio balsuoti bus galima vienąkart, o telefono numerio – ne daugiau nei 3 kartus. Lietuvos pašto darbuotojai ir jų šeimų nariai rinkimuose dalyvauti negali.

    Akcinė bendrovė Lietuvos paštas – tankiausią pašto paslaugų teikimo vietų tinklą turinti bendrovė šalyje. Lietuvos paštas teikia pašto, logistikos ir finansinio tarpininkavimo paslaugas.

    post.lt

    Atsakyti:

    Prašome įrašyti komentarą
    Prašome įvesti vardą čia