Pradinis Verslas Rėmėjų medžiaga Įvaizdis darbo pokalbio metu

Įvaizdis darbo pokalbio metu

0

Tinkamai save parduoti darbdaviui yra gali būti sudėtingiau nei galėjote pagalvoti. Žinoma, kintant darbdaviams, pareigoms bei kitiems veiksniams gali kisti ir poreikis – kaip turi elgtis bei kokiomis charakterio savybėmis turi pasižymėti darbuotojas. Visgi, nepriklausomai nuo to, kokie darbo pasiūlymai Jus labiausiai domina – tinkamas savęs reprezentavimas yra būtinas. Turime mokėti save parduoti. O tinkamas pardavimas dažniausiai prasideda nuo mažiausių smulkmenų, kurias ir aptarsime šiame straipsnyje.

Kaukės – visada trukdo

Personalo atrankos valdymo specialistai tikina, kad blogiau už tuos pretendentus, kurie kalba labai daug ir dažniausiai per daug nuoširdžiai (ir tai jiems trukdo susirasti darbo vietą), yra tie, kurie užsideda kaukę ir vaidina tokius, kokie jie nėra. Su atrankomis dirbantys specialistai dažniausiai kiaurai mato potencialius darbuotojus. Permatoma, kokie jie žmonės, kadangi per praktiką galiausiai išmokstama psichologijos niuansų, kurie padeda įvertinti žmogų iškart, vos tik jis įdėjo į kambarį.

Labai blogai, kai žmonės formuoja save kitokį, tokie, kokie jie nėra. Kai kurias atvejais ateina labai savimi pasiteikiantys žmonės, kurie vaidina, kad yra labai geri savo sferos profesionalai ir galbūt jiems net gėda eiti į atrankas, kadangi jie verti darbo ir be jokių atrankų. Dažniausiai tokios kaukės labai atstumia, juolab, nežinoma, kokio žmogaus charakterio reikia tikėtis tokiu atveju, kai asmuo bus savimi. Taigi, kaukės užsidėjimas yra vienas blogiausių įvaizdžių pasirinkimų.

Tinkamiausių drabužių pasirinkimas

Žinoma, greta žmogaus noro tinkamai save parodyti per charakterį ir bendravimą labai dažnai įtraukiami ir drabužiai, kurie taip pat daug pasako apie žmogų. Labai svarbu rengtis oficialiai, palaikyti tam tikrą toną, taip pat, stilių. Jokio skirtumo, kokia darbo vieta laukia Jūsų – pardavėjo ar direktoriaus. Būtina atrodyti kukliai, tačiau taip pat ir solidžiai. Netinkama apranga gali Jums uždaryti darbo vietą. Ir jokio skirtumo, kas esate geras specialistas. Netinkama apranga darbo pokalbio metu nemažai pasako apie žmogų bei jo atsakomybės jausmą.

Smulkmenos, kurios lemia sprendimą

Personalo valdymo specialistai tikina, kad dažniausiai atrinkdami darbuotojus vertina ne tik jų kompetencijas, tačiau ir mažiausias smulkmenas, kurios gali nulemti galimybę dirbi tam tikroje vietoje. Pavyzdžiui, blogas tonas, jeigu žmogus vėluoja. Tačiau ateiti labai per anksti irgi nėra gerai, kadangi tai rodo, kad žmogus nemoka planuoti laiko. Taip pat pokalbio metu negalima kelti tono, žinoma, arogantiški bei ironiški žmonės dažniausiai nesulaukia skambučio.

Visiškai suprantama, kad prieš darbo pokalbius labai daug žmonių jaudinasi. Ir nereikia bijoti to pasakyti. Tai yra visiškai suprantama. Jau geriau parodyti pažeidžiamu nei arogantišku ir tuo pačiu per daug savimi pasitikinčiu žmogumi.

Atsakyti:

Prašome įrašyti komentarą
Prašome įvesti vardą čia