Įmonių grupės „Narbutas“ pusmečio pardavimai augo 40 proc.

    0

    ResizedImage500346-ORGATEC-Paroda-03

    Ergonomiškus biuro baldus gaminančios įmonių grupės „Narbutas“ pirmasis 2014-ųjų pusmetis buvo itin sėkmingas – grupės pardavimai siekė 39 mln. litų, t.y. 40 proc. daugiau nei tuo pačiu laikotarpiu 2013 metais.

    „Narbuto“ pardavimų Lietuvoje vadovės Ingridos Paužienės teigimu, grupės rodikliai šoktelėjo dėl tinkamai pasirinktos strategijos. „Jau kurį laiką aktyviai stipriname bendradarbiavimą su Skandinavijos rinka – importuojame dalį dizaino paslaugų, dalyvaujame baldų parodose. Šiemet pavasarį vykusioje didžiausioje biuro baldų parodoje „Stockholm Furniture and Light Fair 2014“ buvo pristatyta žinomų danų dizainerių „Narbutui“ sukurta inovatyvi ergonomiškų biuro baldų sistema. Praėjusį pusmetį augimas Skandinavijos rinkoje buvo labai ryškus ir tapo atsvara susiklosčiusiai politinei ir ekonominei situacijai Rytuose. Savo pozicijas Skandinavijos šalyse ketiname stiprinti ir toliau“, – sako ji.

    Pirmojo metų pusmečio „Narbuto“ pardavimai Skandinavijos šalyse augo labiausiai – net 5,1 karto. Ženklus augimas stebimas ir Vidurio Europoje – 4,5 karto. Lietuvoje UAB „Narbutas“ pirmojo pusmečio pardavimai, lyginant su tuo pačiu laikotarpiu 2013 m., buvo 33 proc. didesni.

    „Pasiekti aukštų rezultatų padėjo atidus planavimas, nuoseklus darbas ir gamykloje įdiegtos naujos technologijos.  Užsakymus vykdėme laiku ir iš anksto buvome pasirengę numatytiems klientų srautams“, – sako I. Paužienė.

    Šiuo metu pagrindinės įmonių grupės „Narbutas“ eksporto kryptys – Didžioji Britanija ir Airija – 31 proc., Skandinavija – 18 proc.

    narbutas.lt

    Atsakyti:

    Prašome įrašyti komentarą
    Prašome įvesti vardą čia