Gyventojai piktinosi tris kartus išaugusiomis paslaugų kainomis

    0
    susirin1

    susirin1

    Spalio 26 dieną, miesto bendruomenės pirmininkas Julius Kazėnas visus ukmergiškius kvietė į susitikimą su UAB  „Ukmergės butų ūkis” darbuotojais, kuriame susirinkusieji galėjo diskutuoti jiems rūpimais klausimais. Į  susitikimą atvyko ir pats bendrovės direktorius Jonas Rinkevičius, kartu su juo atvyko ir įmonės vadybininkai, nors jų pagalbos direktoriui atsakinėjant į užduotus klausimus ir neprireikė. Nors į susitikimą atėjo labai maža dalis ukmergiškių, tačiau klausimų ir aistrų netrūko.

     

     

    Labiausiai visiems rūpėjęs klausimas buvo kodėl taip išaugo administravimo paslaugų mokestis (nuo 6 centų iki 25 centų už kvadratinį metrą) ir kodėl iki šiol Butų ūkis mokesčius renka senais metodais, nors jau prieš metus turėjo paruošti naują kainų projektą (2009 m. spalio 13 dieną savivaldybės tarybos kontrolės komiteto posėdyje „Ukmergės butų ūkis” buvo įpareigotas paruošti naują kainų projektą ir suderinus su gyventojais jį teikti tvirtinti)?  Žmonės kėlė klausimą ir kiek iš viso žmonių yra susiję su administravimo išlaidomis, susirinkusieji negalėjo patikėti, kad visi tie 13 (ar net visi 50 darbuotojų, kaip pakomentavo pats direktorius) darbuotojų užsiima vien tik administravimu? Žmonės piktinosi, kad pinigų sumokama daug, tačiau darbų atliekama mažai.  Buvo iškeltas klausimas ir dėl sąskaitų siuntinėjimo vokeliuose, juk popierius brangiai kainuoja, taigi kam reikia to balto vokelio. Kaip pasakojo direktorius Jonas Rinkevičius, ateityje sistemą žadama kompiuterizuoti, visą informaciją teikti internetiniame tinklapyje ubu.lt, sudaryti galimybes tinklapyje atsispausdinti sąskaitą, ją apmokėti ir t.t. Taip sutaupys ne tik įmonė, bet ir patys gyventojai.

    Gyventojai turėjo pastabų ir dėl avarinės tarnybos bei  kitų įmonės darbuotojų, kuriuos laikas nuo laiko pastebi užsiimant visai nesusijusius su darbu reikalais.  Įmonės direktorius ragino visus, pastebėjusius tokius faktus, nedelsiant informuoti jį patį, net jei tai būtų savaitgalis. Kaip pasakojo Jonas Rinkevičius, norint išvengti įvairių nesusipratimų, visi gyventojų  skambučiai yra fiksuojami ir įrašinėjami, tokiu būdu, iškilus problemoms, yra galimybė patikrinti faktus ar  tikrai buvo skambinta, kaip ir su kuo kalbėta, kaip reaguota į susidariusią problemą.

    Visus atsakymus į klausimus, kviečiame žiūrėti video reportaže:

    vilkmerge.lt

     

    {dybanners}33{/dybanners}

    {youtube}xSfphGttcco{/youtube}

    Jei nematote video, spauskite ČIA.

    {youtube}Go-NA0lHb-k{/youtube}

    Jei nematote video, spauskite ČIA.

     

    susiri

    rinkevicius

    Atsakyti:

    Prašome įrašyti komentarą
    Prašome įvesti vardą čia