Kai Search GPT technologija veržiasi į paieškos sistemas, ekspertai perspėja – tie, kurie ignoruos šią naujovę, gali greitai prarasti konkurencinį pranašumą.
Search GPT yra dirbtinio intelekto technologija, pateikianti atsakymus natūralia kalba viduje ChatGPT. ChatGPT naudotojai atliekant paiešką, jau mato nuorodas į konkrečius tinklapius kaip informacijos šaltinius arba rekomenduojamus verslus.
Ką Search GPT iš tikrųjų reiškia jūsų verslui, ir kodėl ruoštis tam reikėtų jau dabar?
Savo įžvalgomis dalinasi SEO strategas ir EASYSEO agentūros vadovas Vladimir Malykh.
Kas yra Search GPT optimizavimas?
Search GPT optimizavimas – tai procesas, kurio metu verslo informacija ir svetainė pritaikoma taip, kad būtų lengvai randama ir suprantama Search GPT platformoje. Tai panašu į tradicinę SEO (optimizaciją paieškos sistemoms), bet pritaikyta dirbtinio intelekto pagrindu veikiančiai paieškos sistemai, kuri pateikia tiesioginius atsakymus į vartotojų klausimus.
Verslui tai reiškia naujas galimybes būti matomam vis dažniau naudojamoje Search GPT paieškoje. Tinkamai optimizuotas turinys leis Search GPT greitai surasti ir pateikti jūsų verslą kaip atsakymą vartotojams, ieškantiems prekių ar paslaugų, kurias jūs siūlote.
Tai padidina tikimybę, tapti rodomu tarp kitų variantų, nes vartotojai vis dažniau pasikliauja šiuo įrankiu greitiems atsakymams ir sprendimams.
Plačiau apie tai, kaip veikia Search GPT paieška su pavyzdžiais EASYSEO agentūros vadovas pasakoja čia →
Kokiam verslui tinka Search GPT optimizavimas
Yra du verslų tipai, kurie jau dabar turėtų atkreipti dėmesį į ateities paieškos pokyčius ir ruoštis Search GPT optimizavimui.
Pirma, verslai, kurie šiuo metu užima geras pozicijas Google paieškoje.
Jei jūsų verslas jau yra matomas ir lengvai randamas Google paieškoje, natūralu, kad tokie verslai norės turėti panašias pozicijas Search GPT paieškoje.
Verslo matomumas pirmuosiuose paieškos rezultatuose, stiprina įmonės prekės ženklą ir įtakoja pardavimus. Tačiau be tinkamo pasiruošimo naujoms technologijoms, šias pozicijas gali perimti konkurentai, kurie aktyviai ruošiasi šiam pokyčiui.
Antra, verslai, kurie dar tik planuoja savo augimą ir siekia užimti svarbias pozicijas internete.
Search GPT optimizacija jau dabar gali padėti greičiau ir tvirčiau įsitvirtinti paieškose. Kadangi tai yra ilgalaikis procesas, pradėjus dabar, galima užtikrinti, kad verslas bus matomas tuomet, kai ši technologija taps plačiai naudojama.
Jei jūsų verslas dar neturi pageidaujamo matomumo paieškos sistemose, dabar pats metas kreiptis į EASYSEO agentūrą.
EASYSEO gali pateikti vertingas įžvalgas ir parodyti, kokios galimybės liko neišnaudotos dabartinėje Google paieškos sistemoje. Tikėtina, kad būtent šios priemonės gali tapti jūsų tramplinu į ateitį, užtikrinant verslo matomumą ne tik šiandien, bet ir rytojaus paieškos technologijose.
„ChatGPT“ vartotojų skaičius sparčiai auga
Kasdienės užklausos „ChatGPT“ platformoje šiuo metu auga itin greitai ir, kai kuriais duomenimis, gali net lenkti „Google“ paieškos augimo tempą pirmaisiais jos gyvavimo metais.
„ChatGPT“ yra itin populiarus visame pasaulyje – kiekvieną savaitę juo naudojasi apie 200 milijonų žmonių. 2024 m. liepos mėnesį ši platforma sulaukė net 2,5 milijardo apsilankymų!
Milijonai žmonių kasdien kreipiasi į „ChatGPT“ norėdami gauti greitus atsakymus ar patarimus įvairiomis temomis – nuo sveikatos klausimų iki verslo strategijų.
Šis pokytis rodo, kad „ChatGPT“ tampa alternatyva įprastai paieškai, nes žmonės vertina tiesioginį atsakymą ir greitą sprendimą, ypač kai kalbama apie aktualius klausimus ar specifinę informaciją.
Tai ne tik papildo „Google“, bet ir keičia paieškos įpročius, ypač jaunesnėje auditorijoje, kuri vis labiau pasikliauja šiuo įrankiu. Verslui tai svarbus signalas: jei norite būti randami ir matomi ten, kur auga vartotojų dėmesys, būtina pradėti ruoštis Search GPT optimizavimui.
Verslas, kuris laiku pritaikys savo svetainę ir informaciją prie „ChatGPT“ algoritmų, užsitikrins geras pozicijas ateities paieškoje, kur kasdienės užklausos tik didės.
„Google” vs Search GPT – kuri optimizacija tinka Jūsų verslui?
Sprendžiant, ar rinktis Google optimizavimą, ar ruoštis Search GPT, svarbu suprasti, kuo šios dvi paieškos sistemos skiriasi ir kaip jos gali paveikti jūsų verslo sėkmę.
Google optimizavimas (SEO) jau daugelį metų yra patikimas būdas pritraukti klientų srautą. Google vartotojai dažniausiai ieško prekių ar paslaugų, o jų užklausos dažnai susijusios su konkrečiais pirkiniais ar sprendimais. Turėdami aukštas pozicijas Google paieškoje, jūs užtikrinate savo matomumą potencialiems klientams, kurie aktyviai ieško būtent to, ką siūlote.
Search GPT optimizavimas orientuojasi į kitokį vartotojų elgesį – čia svarbiausia pateikti greitą, tiesioginį atsakymą į vartotojų klausimus. Search GPT vartotojai dažnai tikisi trumpų ir tikslių atsakymų.
Pavyzdžiui, jei kas nors klausia apie jūsų siūlomą paslaugą ar produkto naudą, Search GPT optimizacija padės jūsų verslui atsirasti pačioje atsakymo pradžioje. Ši platforma itin sparčiai populiarėja, ypač tarp jaunesnių vartotojų, kurie nori greitų ir tiesių atsakymų be papildomos informacijos naršymo.
Abiejų optimizacijų privalumai yra aiškūs. Google optimizavimas išlieka esminiu kanalu norint užtikrinti nuolatinį klientų srautą, o Search GPT optimizavimas tampa būtinu norint būti matomam ateities paieškose. Šiuo metu protingiausias pasirinkimas yra pasirūpinti abiem paieškos sistemomis, nes taip būsite matomi tiek tradicinėse Google paieškose, tiek naujojoje Search GPT platformoje.
EASYSEO agentūra padeda verslams efektyviai pasiruošti abiem paieškos sistemoms, užtikrinant, kad verslas bus lengvai randamas tiek Google, tiek Search GPT paieškose. Kreipkitės į EASYSEO, kad sužinoti apie jūsų verslo neišnaudojamas galimybės.