Pradinis 112 Pranešimai Detektyvas Ukmergės restorane: klientai pasijuto kalėdinio dovanų čekio vagimis

Detektyvas Ukmergės restorane: klientai pasijuto kalėdinio dovanų čekio vagimis

0
IMG 5094

IMG 5094

Ukmergės policija tiria kalėdinio dovanų čekio vagystę. Restorano „Big Stone“ kuponas dingo iš vieno ukmergiškio piniginės. Tuo tarpu vakarieniauti į šį viešbučio restoraną ketvirtadienį užsukusi kompanija, turėjusi kitą dovanų čekį, pasijuto kaip nusikaltėlių būrys.

Į 15min.lt redakciją kreipėsi ukmergiškė Eglė, kuri nuosekliai papasakojo, kaip ši istorija atrodo jos, klientės, akimis.

„Viskas prasidėjo nuo to, kad iš savo darbovietės AB „Umega“, Kalėdų proga, mano draugas gavo 30 eurų dovanų kuponą į restoraną „Big Stone“. Ketvirtadienį nusprendėm, kad laikas panaudoti, nes galiojimo laikas jau į pabaigą. Apsilankėme keturiese. Atėjus padavėjai ir paklausus, ko norėtumėme užsisakyti, mes pasakėme, kad turime čekį ir norėtumėme jį panaudoti. Jos atsakymas buvo: „Nuo to reikėjo ir pradėti…“

„Big Stone“ vadovė apgailestauja dėl įvykusio apmaudaus nesusipratimo ir kviečia nusivylusią kompaniją užsukti nemokamo deserto.

Priėmusi užsakymą padavėja nuėjo, praėjus geram pusvalandžiui, pro šalį eidama kita padavėja su sarkazmu mestelėjo: „Jūs tikriausiai žinote, kodėl jums neatnešame užsakymo“, ir nuėjo. 

Priėjusi pirmoji padavėja paklausė, kieno vardu užsakymas, mums atsakiusi nuėjo. Po kurio laiko grįžusi paklausė, iš kur gavome čekį, mums atsakius, kad gavome Kalėdų proga iš darbovietės ji nuėjo. 

Po valandos laukimo (kiti vėliau atėję jau valgė savo užsakytą vakarienę) mes vis dar kantriai laukėme”, – pasakojo Eglė. 

Pasirodo, kad iš vieno asmens buvo pavogta piniginė, kurioje buvo toks pats čekis, gautas iš tos pačios darbovietės. 

„Mums belaukiant maisto personalas iškvietė asmenį, iš kurio buvo dingusi piniginė su tokiu pačiu čekiu, kurį jis buvo gavęs iš tos pačios darbovietės. Jam atvykus į restoraną, stovėdamas prie baro kartu su padavėja, į mus žvilgčiojo lyg kažkuo įtardamas. 

Mes pasijautėm nejaukiai, bet toliau kantriai laukėme maisto. Po kurio laiko tas asmuo priėjo prie mūsų stalelio ir paklausė, iš kur mes gavome dovanų čekį. 

Mes mandagiai paaiškinome, kad gavome iš darbovietės Kalėdų proga. Jis pareiškė, kad rytoj darbovietėje viską išsiaiškins. Tuo tarpu padavėja pasiėmusi telefoną skambino tuo metu nedirbančiai bendradarbei ir sakė „Atėjo du bernai ir atsivedė dvi mergas su vogtu čekiu“. Taigi, pabaigai likome apvaginti. Pasijautę vagimis, sugadintomis nuotaikomis ir sugaištu laiku. Išeidami paklausėme padavėjos nejaugi kiekvieną atėjusi su dovanų čekių paliko to vaikino piniginės vagimi.“

Paklausta apie šį incidentą, viešbučiui su restoranu „Big Stone“ vadovaujanti Žydrūnė Rokienė atsakė diplomatiškai: „Klientas visada teisus“.

Direktorė minėjo, kad iš šeimininkų pusės buvo padaryta viskas, kas nuo jų priklausė – svečiai buvo normaliai aptarnauti. „Jie viskuo pasinaudojo, pavakarieniavo, viskas buvo iš mūsų pusės padaryta“, – tikino Ž.Rokienė ir net minėjo turinti įrodymų, kad svečiai buvo įprastai aptarnauti ir išėjo pamaitinti.

Vienintelę problemą viešbučio vadovė mato tokią: „Tiesiog įvyko nesusipratimas tarp dviejų vienos įmonės darbuotojų. Vagystė įvyko ne mūsų teritorijoje, bet šiuo atveju jie aiškinosi tuos reikalus pas mus.“

Ž.Rokienė kartojo, kad ketvirtadienio vakarą restorane viešėjusios ketveriukės tikrai neįtaria kalėdinio dovanų kupono vagyste. Ji tik pripažino, kad barmenas, nuo ieškomo tikro vagies nukentėjusio asmens prašymu informavęs pastarąjį apie žmones, atėjusius vakarieniauti su kuponu, šiuo atveju norėjo gero, bet persistengė.

Viešbučio ir restorano „Big Stone“ vadovė apgailestauja dėl įvykusio apmaudaus nesusipratimo ir per 15min kviečia nusivylusią kompaniją sugrįžti nemokamo deserto.

15min copy

vilkmerge.lt archyvo nuotr.

Atsakyti:

Prašome įrašyti komentarą
Prašome įvesti vardą čia