„Bitė“ plečia naujos kartos 4G/4G+ tinklą: spartusis internetas pasiekė Ukmergę

    0
    IMG 4260

    IMG 4260

    Ukmergės gyventojai jau turi galimybę pradėti naudotis bendrovės „Bitė Lietuva“ sparčiuoju internetu. Šiuo metu bendrovė vykdo antrąjį naujos kartos 4G/4G+ tinklo plėtros etapą, nukreiptą į regionus, taip pat toliau plečia Ukmergės klientų aptarnavimo centro komandą.

    „Ukmergė mums yra ypatingas miestas, nes čia veikiančio klientų aptarnavimo centro komanda padeda rūpintis mūsų klientais. Džiaugiamės, kad nuo šiol ir ukmergiškiai turės galimybę naudotis sparčiuoju mobiliuoju internetu. Pastebime, kad klientai noriai išbando ir vėliau nuolat naudojasi modernaus tinklo teikiamais privalumais: galimybe be trikdžių žiūrėti didesnės apimties ir aukštesnės kokybės vaizdo klipus ar operatyviai siųsti bei gauti daug vietos užimančius dokumentus, nuotraukas ar kitus failus“, – sako Gintas Butėnas, „Bitė Lietuva“ tinklo direktorius.

    Gyventojai ir įmonės, panorę išmėginti spartųjį „Bitės“ mobiliojo interneto ryšį, turėtų kreiptis į artimiausią „Bitės“ saloną arba paskambinti nemokamu klientų aptarnavimo telefonu 1501.

    Šiuo metu „Bitės“ 4g/4G+ tinklu gali naudotis apie 50 proc. šalies gyventojų didmiesčiuose ir pajūryje. Liepą bendrovė pradėjo tolesnę 4G/4G+ tinklo plėtrą, kurią įgyvendinus jau šių metų pabaigoje sparčiuoju 4G/4G+ ryšiu galės naudotis iki 75 proc. Lietuvos gyventojų, o kitų metų pirmąjį ketvirtį – iki 90 proc.  

    Bendrovės diegiamas 4G+ (4G LTE-Advanced) tinklas yra antrosios kartos 4G ryšio technologija. Maksimalus teorinis greitis „Bitės“ 4G+ ryšio tinkle yra 300 Mbps. Testavimai parodė, kad praktiškai vartotojų patiriamas vidutinis greitis 4G+ ryšio zonoje yra apie 80 Mbps, o 4G – apie 30 Mbps.  

    Ukmergės skambučių centras toliau plečiasi

    Tuo pačiu Ukmergės skambučių centras nuolat ieško naujų komandos narių. „Mūsų pagrindiniai reikalavimai – gebėjimas atidžiai ir nuoširdžiai rūpintis klientais, padėti jiems spręsti iškilusias problemas, noras tobulėti. Ieškome žmonių, kuriems technologijos nėra svetimos, ir pageidautina, kad jie galėtų susikalbėti anglų bei rusų kalbomis. Pastebėjome, kad šiame darbe geriausiai sekasi pozityviai mąstantiems žmonėms, ieškantiems sprendimų iš bet kurios situacijos ir siekiančių, kad kas kartą pabendravę su „Bitės“ atstovais, klientai liktų patenkinti ir laimingi“, – sako Jurgita Vilkelytė, „Bitės“ skambučių centrų Ukmergėje ir Vilniuje vadovė.

    Šiuo metu Ukmergėje dirba jau 30 žmonių komanda. Per pusantrų metų nuo veiklos pradžios dalis Ukmergės skambučių centro darbuotojų jau sparčiai patobulėjo, pakėlė savo kvalifikaciją ir tapo vyresniaisiais konsultantais. Klientų aptarnavimo centro veiklą Ukmergėje planuojama plėsti ir toliau.

    bite.lt

    vilkmerge.lt nuotr.

    http://www.goit.lt/lt/paslaugos/it-prieziura/serveriu-prieziura

    Atsakyti:

    Prašome įrašyti komentarą
    Prašome įvesti vardą čia