Siunčiantieji siuntas savitarnos terminalais SIUNTOS24 atsiskaityti už paslaugą jau gali ne tik per terminalą, bet ir internetu.
„Nuo šiandien internetiniame puslapyje www.siuntos24.lt pradeda veikti elektroninė parduotuvė, kurioje bus galima greičiau ir patogiau sumokėti už siuntos siuntimą per terminalus. Visus reikiamus siuntimo duomenis gyventojai galės suvesti savo namuose ar darbo vietoje. Apmokėti už siuntimą bus galima naudojantis elektronine bankininkyste. Tai leis mūsų klientams sutaupyti dar daugiau laiko, nes atvykus prie terminalo siuntą tereikės į jį įdėti, jokių papildomų duomenų vesti nebereikės”, – teigė bendrovės „Baltic Post” direktorius Karolis Kairaitis.
Elektroninėje parduotuvėje siuntėjui reikės pasirinkti siuntos dydį bei terminalą, į kurį turėtų būti pristatyta siunta, nurodyti savo ir gavėjo kontaktinius duomenis. Klientui pageidaujant, siunta gali būti įteikta gavėjui tiesiai į rankas. Tokiu atveju siuntėjas turėtų nurodyti visą gavėjo adresą.
Jei siuntėjas internetinėje parduotuvėje bus prisiregistravęs, jo duomenys bus pateikiami automatiškai. Papildomai suvedinėti siuntėjo duomenų nebereikės.
Suvedus visus reikiamus duomenis, už paslaugą reikės apmokėti per elektroninę bankininkystę. Kai apmokėjimas patvirtinamas, sistema automatiškai suformuoja siuntos pristatymui reikalingus duomenis. Šiuos duomenis reikės atsispausdinti ir užklijuoti ant siuntos.
Išsiųsti siuntą bus galima per bet kurį siuntų terminalą SIUNTOS24. Nuvykus prie terminalo tereikės nuskenuoti siuntos brūkšninį kodą, ir reikiamo dydžio terminalo durelės atsidarys automatiškai.
Elektroninėje parduotuvėje vienu užsakymu bus galima apmokėti už keletą siuntų. Tai ypač patogu įmonėms, kurios siunčia daug siuntų.
Šiuo metu veikia 31 terminalas 16-oje šalies miestų. Terminalų tinklą SIUNTOS24 diegia bendrovės „Kautra” valdoma įmonė „Baltic Post” kartu su Lietuvos paštu.
post.lt
vilkmerge.lt archyvo nuotr.