Pradinis Verslas Ukmergės verslas NARBUTAS dalyvauja parodose „NeoCon“ Čikagoje ir „Workspace Expo“ Paryžiuje

NARBUTAS dalyvauja parodose „NeoCon“ Čikagoje ir „Workspace Expo“ Paryžiuje

0

Tarptautinis biuro baldų gamintojas NARBUTAS šiemet dalyvauja dvejose pasaulinėse parodose: „NeoCon“ Čikagoje, JAV, ir „Workspace Expo“ Paryžiuje, Prancūzijoje. Abu renginiai yra ypatingi įmonei – šių metų „Workspace Expo“ žymės NARBUTAS debiutą vienoje iš pagrindinių parodų Europoje, o „NeoCon“ metu duris atvers naujas nuolatinis ekspozicinis salonas istoriniame „theMART“ prekybos pastate. Tiek Prancūzijoje, tiek kitoje Atlanto vandenyno pusėje vyksiančiose parodose NARBUTAS bus vienintelis lietuviškas prekės ženklas, pristatysiantis savo pastarųjų metų biuro baldų naujienas –  tvarias ir globalaus dizaino kolekcijas minkštųjų baldų, darbo vietų ir bendradarbiavimo kategorijose.

„NeoCon“ – tai nuo 1969 metų kasmet organizuojamas, pasaulyje svarbiausias komercinio interjero ir pramonės renginys, vykstantis spalio 4–6 d.Čikagoje esančiame unikaliame „theMART“ prekybos pastate, pastatytame 1930-aisiais.372 tūkst. kvadratinių metrų ploto „Art Deco“ stiliaus pastatas užima du miesto kvartalus, yra 25 aukštų, o kiekvieną darbo dieną jame apsilanko vidutiniškai 30 000 žmonių ir beveik 10 mln. žmonių per metus.Šiandien „theMART“– didžiausias pasaulyje komercinis pastatas, didžiausias didmeninės prekybos dizaino centras ir viena svarbiausių Čikagos tarptautinių verslo vietų.

Tuo tarpu Paryžiuje spalio 5–7 d. vyksianti „Workspace Expo“ yra viena pagrindiniųdizaino ir biuro baldų parodų Europoje, kurioje 2019 metais dalyvavo daugiau kaip 235 prekės ženklai ir kurią aplankė virš 18 tūkst. dalyvių. Šių metų parodos tema „I lovemyworkspace“ kviečia ieškoti naujų tendencijų ir inovatyvių sprendimų besikeičiančiame biurų bei darbo vietų organizavime.

Strateginė įmonės plėtra JAV – būti arčiau klientų

Lietuvišką prekės ženklą didžiausioje pasaulio rinkoje atstovaujanti įmonė NARBUTAS USA, Inc. buvo įkurta po sėkmingo pirmojo pasirodymo parodoje „NeoCon“ 2018 m. Tąkart mūsų baldų stendas sulaukė didelio biuro baldų profesionalų susidomėjimo. Įkūrę įmonę JAV toliau sėkmingai plėtėmės, įgyvendinome projektus, be to, 2020 metais atidarėme 230 kv. m. saloną garsiajame Manhatano rajone Niujorke.

NARBUTAS NeoCon 2021 Čikagoje

Augant klientų ir užsakymų skaičiui, NARBUTAS žengia kitą strateginį žingsnį ir atidaro naują saloną Čikagoje. Kaip teigia Natalija Daubarė, NARBUTAS USA prezidentė, klientų dėmesį patraukti Amerikos rinkoje nėra lengva, – gamintojai turi būti pranašesni už vietinius konkurentus ir pasiūlyti gerai apgalvotus, modernius sprendimus už patrauklią kainą. Naujas Čikagos salonas užtikrins galimybę būti arčiau savo klientų ir gyvai pristatyti, aptarti bei išbandyti Lietuvoje gaminamus biuro baldų sprendimus.

NARBUTAS Workspace Expo Paryžiuje

„Mums svarbu ne tik parduoti savo gaminius, bet ir išsamiai juos pristatyti, sulaukti grįžtamojo ryšio iš tų, kurie mumis domisi Amerikos rinkoje, atveriančioje mums be galo daug galimybių. Salone mes galėsime organizuoti gyvus susitikimus, kurių taip visi pasiilgome, su klientais, architektais ir dizaineriais, galutiniais vartotojais, taip pat aptarti jų biuro viziją bei išbandyti čia eksponuojamus baldus, kurie vėliau ir užpildytų jų darbo erdves.“

„Workspace Expo“ NARBUTAS stende – baldai, pasitinkantys sugrįžtančius darbuotojus

Po pandemijos reikalavimai biurams bus kitokie. Pastaruoju metu akcentuojamas holistinis požiūris į biurus, kuomet rūpinamasi darbuotojų fizine, socialine ir psichine gerove. Dažnai minimi savijautai įtakos turintys veiksniai – ne tik erdvės bei šviesos kiekis, augalai biure, bet ir ergonomiški, akustiniai, privatumą užtikrinantys baldai.

NARBUTAS parodoje „Workspace Expo“ pristato naujausias baldų kolekcijas, kurios padės pasitikti į ergonomiškus biurus sugrįžtančius darbuotojus.

Prancūzijoje NARBUTAS veikia beveik dešimtmetį, o prieš metus atidarė naują baldų saloną lengvai pasiekiamoje vietoje – netoliese žaliuojančio ParcMonceau ir įkvepiančios architektūros apsupto AvenueHoche.

ACOUSTIC ARTWORK Cloud, Partition, Tiles

Ši šalis yra antra pagal dydį bendrovės rinka – 2020 metais ji sudarė 17 proc. visų 93,4 mln. Eur pardavimo pajamų. Aukšti pardavimų rezultatai rodo sukauptą NARBUTAS patirtį, įgyvendinant didelius biurų projektus, ir gerai suprantamus klientų poreikius. Kaip teigia Inga Lanchas, Prancūzijos rinkos vadovė, šios šalies rinka yra itin reikli – klientai ir galutiniai vartotojai pasižymi rafinuotu skoniu, yra atidūs detalėms ir vertina kokybiškas gamyboje naudojamas medžiagas. Tačiau tai ne visi kriterijai, į kuriuos atsižvelgiama.

„Iš tiesų, be nepriekaištingos gaminių kokybės, sėkmingai ir patikimai veikti padėjo ir kiti svarbūs veiksniai: lankstumas, klientų aptarnavimo kokybė ir, žinoma, dėmesys aplinkai, kurį ypač palankiai vertina mūsų klientai, atsižvelgdami į dabartinius iššūkius,“ – teigia I. Lanchas.

MOTION Executive

NARBUTAS parodoje „Workspace Expo“ pristato baldų kolekcijas, kurios padės pasitikti į ergonomiškus biurus sugrįžtančius darbuotojus.

Apie NARBUTAS

Įmonių grupė NARBUTAS – tarptautinis biuro baldų gamintojas, siūlantis platų spektrą įvairių biuro baldų sprendimų, padedančių išpildyti modernaus biuro koncepciją. Įmonių grupės produkciją tarptautiniu lygiu platina platus atstovų tinklas 50-yje šalių, iš kurių penkiose – Prancūzijoje, Vokietijoje, Lietuvoje,Didžiojoje Britanijoje ir JAV – įkurti baldų ekspoziciniai salonai. Įmonių grupė didžiausią dėmesį skiria prasmingoms inovacijoms, laiko patikrintiems ir lengvai įgyvendinamiems sprendimams bei tarptautiniu mastu aktualiam dizainui, siekdama suteikti darbuotojams galimybę dirbti moderniuose ir kokybiškuose biuruose.

SILENT-ROOM

Atsakyti:

Prašome įrašyti komentarą
Prašome įvesti vardą čia