Kaip praneša AB „Panevėžio keliai“, jie su partneriu AB „Kauno tiltai“ pradeda vykdyti projekto, kurio metu bus rekonstruotas 18 kilometrų ruožas magistraliniame kelyje Kaunas-Zarasai-Daugpilis, darbus. Rekonstrukcijos darbai bus vykdomi atkarpoje nuo 47,88 iki 66,20 kilometro, Kauno ir Ukmergės apskrityse.
Darbų vykdymo metu bus išlygintas kelio išilginis profilis, pastatytos naujos vandens pralaidos, įrengta nauja kelio dangos konstrukcija ir 9 metrų pločio trisluoksnė asfalto danga, sustiprinti kelkraščiai, įdiegtos eismo saugumo ir aplinkosaugos priemonės.
Projektas „Transeuropinio tinklo kelio E262 (Kaunas-Zarasai-Daugpilis) plėtra. Dangos rekonstravimas. Sutartis Nr.1“ vykdomas vadovaujantis 2010 m. balandžio 9 d. sutartimi su Lietuvos automobilių kelių direkcija prie LR Susisiekimo ministerijos (LAKD). Sutarties kaina – 76, 23 mln. Lt (PVM įskaitytas). Darbus planuojama baigti 2011 metų sausį.
Kauno apskrityje esančioje rekonstruojamoje atkarpoje kelias Kaunas-Zarasai-Daugpilis ruože nuo 47,88 iki 49,85 kilometro kerta Geležių mišką. Šiame dviejų kilometrų ilgio ruože, kelio juostos ribose, abiejose pusėse bus įrengtos tinklo tvoros, neleidžiančios gyvūnams išbėgti į važiuojamąją dalį. Nuovažose į mišką bus pastatytos kanopinių gyvūnų perėjimą ribojančios grotos. Minėtomis grotomis saugiai gali važiuoti automobiliai, dviračiai bei vaikščioti pėstieji. Nuklydusiems gyvūnams nukreipti nuo kelio bus įrengiamos nušokimo rampos.
{youtube}L8X7Oq_dR2E{/youtube}
Tolesnis remontuojamas kelio Kaunas-Zarasai-Daugpilis ruožas, nuo 50,13 iki 66,20 kilometro, eina Vilniaus apskrities Ukmergės rajono Deltuvos ir Veprių seniūnijos žemėmis. Kelio trasa kerta Pagelužių ir Laibiškių gyvenvietes bei Santariškių ir Martyniškio miškų masyvus.
Ukmergės rajono teritorija einantis kelias statytas XIX amžiaus viduryje, po to ne kartą rekonstruotas. Beveik visur 0,2-07 metrų gilyje išlikusi palaidota senoji asfaltbetonio danga, o po ja – senasis kelias.
Pagrindiniai vykdomi darbai: dirvožemio nuėmimas nuo šlaitų, lovio iškasimas per projektuojamos dangos konstrukcijos storį, pakelės griovių įrengimas ir pagilinimas. Siekiant užtikrinti pėsčiųjų ir dviratininkų saugumą, bus rekonstruotas esamas ir įrengti nauji pėsčiųjų ir dviračių takai, iškilios eismo saugumo salelės.
Pageležių gyvenvietėje sankryžose bus rengiamos iškilios saugumo salelės bei sankryžos apšvietimas. Susikirtime su keliais į Lokėnus ir Gelvonus, Veprius rengiama sankryža su iškilomis salelėmis ir papildomomis juostomis posūkiui į kairę pusę. Rekonstruojamo kelio ruože bus rekonstruota 18 autobusų sustojimo aikštelių. Eismo saugumui užtikrinti ir laukinių gyvūnų apsaugai Martyniškio ir Santariškių miške kelias iš abiejų pusių bus aptvertas metaline tinklo tvora.
Kelias Kaunas-Zarasai-Daugpilis šioje vietovėje kerta tris upes: Riešės, Armonos ir Storės. 53,71 kilometre esantis tiltas per Riešę bus pakeistas metaline gofruota pralaida. Per Storės upelį pastatyta dauda (speciali keturkampė gelžbetonio konstrukcija) bus pakeista nauja.
Rekonstruojant tiltą per Armoną kelio 62,5 kilometre numatyta demontuoti senas rekonstrukcijas ir įrengti naujas: krantines atramas ir pereinamąsias plokštes, perdangos sijas, važiuojamosios dalies dangą, hidroizoliaciją, išlyginamąjį betono sluoksnį, vandens nuleidimo šulinėlius ant tilto, elastinius bituminius deformacinius pjūvius, apsauginius metalinius atitvarus, cinkuotus metalinius turėklus. Tilto rekonstravimo darbai bus vykdomi dviem etapais, nenutraukiant eismo tiltu.