Šiandien verslo pasaulyje pagrindinės priemonės, padedančios verslininkams judėti į priekį ir plėsti klientų ratą – tai interneto siūlomos galimybės: SEO (angl. seach engine optimization) ir socialiniai tinklai (Facebook, Instagram, Twitter). Jų pagalba internete galima išplėtoti sėkmingą marketingo strategiją, kurios dėka jūsų verslas šautų į neregėtas aukštumas. Tačiau tam pasiekti reikia daug kantrybės, kruopštumo ir profesionalios pagalbos.
SEO reikalauja laiko ir nemažai žinių apie optimizavimą paieškos sistemoms bei įvairias jo strategijas, o norint, kad įmonei pasisektų socialiniuose tinkluose, būtina palaikyti subtilų ryšį su klientu ir puoselėti empatiją. Patys verslininkai šiuos įgūdžius bando įvaldyti ilgus metus, kol galiausiai gali pasigirti savarankiškai užaugintu ir išplėtotu verslu.
Tačiau yra ir kitas variantas – patikėti savo veiklos rinkodaros strategijos kūrimą į profesionalų rankas. SEO kaina skiriasi priklausomai nuo agentūrų ir jų siūlomų planų. Tačiau įmonėms visada rekomenduojama nebijoti investuoti į ilgalaikes SEO paslaugas, kadangi pasiekti rezultatai ir įgytas svetainės autoritetas džiugins dar ilgai net ir po kontrakto pabaigos.
Socialus marketingas yra paremtas gerbėjų rinkimu ir kuo didesnės auditorijos sudominimu. Jeigu įmonė kruopščiai prižiūri savo paskyras Facebook, Google+ ar Instagram ir skelbia patrauklų turinį bei nuorodas, automatiškai didėja lankytojų srautas.
SEO – optimizavimas paieškos sistemoms – tai toks metodas, kurio pagalba jūsų įmonės svetainė gali pasiekti aukštesnius reitingus paieškos sistemų rezultatuose. O aukštesnes pozicijas paieškoje svetainė užima kai:
– svetainės struktūra bei URL yra pritaikyti paieškos sistemoms;
– kuriamas paieškos sistemoms draugiškas turinys (vidinė optimizacija) ir taikoma išorinė optimizacija;
– gerinami svetainės socialinių paskyrų reitingai, pasidalijimai, „patinka“ paspaudimai ir t.t.
Įmonės populiarinimas Facebook ir Instagram platformose neapsieina be komunikacijos su jūsų įmonės gerbėjais. Kuo daugiau paskyros įrašų yra skirta plačiajai auditorijai (tai įtraukiantys, aktualūs ar nuotaikingi įrašai, nesusiję su įmonės veikla), tuo didesnė tikimybė, kad ji ir toliau seks jūsų Facebook ar Instagram puslapį. Įmonės paskyrose nepamirškite:
– Facebook paskyroje integruoti atsiliepimų/įvertinimų (angl. review) skydelio. Žmonėms patinka sužinoti apie kitų nuomonę, be to, atsiliepimai padės tobulėti ir jums;
– Facebook puslapyje paskelbti viešų apklausų, susijusių su jūsų teikiama paslauga. Taip suteiksite progą pasisakyti paskyros sekėjams, o jų siūlomos idėjos padės jūsų verslui.
– Instagram paskyroje sekėjams rodyti „užkulisių“ nuotraukas, kur kasdieniškose situacijose matomi įmonės darbuotojai, švenčiamos įmonės šventės arba „už kadro“ atskleidžiama naujo įmonės produkto gamyba. Taip sukuriamas intymesnis ryšys su jūsų paskyros gerbėjais.
– Instagram’e rekomenduojama rodyti patrauklias nuotraukas, kuriose pristatoma nauja ar būsima prekė ar produktas. Taip sužadinsite vartotojų smalsumą ir paskatinsite juos įsigyti tai, ką jie mato savo telefono ekrane.
Suderinę šias dvi internetinės rinkodaros strategijas (SEO ir socialiniai tinklai) galite tikėtis didesnio žmonių susidomėjimo jūsų įmonės teikiamomis paslaugomis ir, žinoma, gausesnio naujų klientų bei pirkėjų antplūdžio. Pasidomėję jums prieinama socialinių tinklų reklamos ir SEO kaina, ir investavę į internetinės rinkodaros siūlomas strategijas verslui, sulauksite didelės grąžos jau netolimoje ateityje.
PR