Jono Basanavičiaus gimnazija priima eksternų prašymus laikyti brandos egzaminus

    0
    v 576940-424780784228651-2136637887-n-8263

    v 576940-424780784228651-2136637887-n-8263

    Ukmergės rajono savivaldybės administracijos direktoriaus 2016-01-14 įsakymu Nr.13-43, 2016 m. Ukmergės rajono bazine mokykla, priimančia eksternų prašymus laikyti brandos egzaminus, paskirta Ukmergės Jono Basanavičiaus gimnazija.

    Eksternai prašymus gimnazijos direktoriui gali pateikti iki 2016 metų vasario 25 dienos. Prašyme turi būti nurodomi pasirinkti egzaminai, egzaminų tipai, pareiškiamas sutikimas dėl asmens duomenų tvarkymo brandos egzaminų organizavimo, pritaikymo, vykdymo, vertinimo, mokymosi rezultatų sutikrinimo, stojant į kitas mokyklas, tikslais. Specialiųjų ugdymosi poreikių turintis eksternas pateikia prašymą pritaikyti brandos egzaminus ir pedagoginės psichologinės tarnybos (švietimo pagalbos tarnybos) pažymą apie brandos egzaminų užduoties formos, vykdymo ir vertinimo instrukcijų pritaikymo pobūdį. Kartu su prašymu bazinės mokyklos vadovui eksternas privalo pateikti: asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą (asmens tapatybės kortelę, pasą ar leidimą gyventi Lietuvoje) arba vairuotojo pažymėjimą, vidurinį išsilavinimą liudijantį dokumentą (brandos atestatą, profesinės ar aukštesniosios mokyklos diplomą, jei vidurinis išsilavinimas įgytas Lietuvoje) bei kvitą, patvirtinantį pinigų įmoką už pasirinktus brandos egzaminus (14,48 euro už kiekvieną pasirinktą dalyko brandos egzaminą).

    Arūnas Augustinas, Švietimo ir sporto skyriaus vyriausiasis specialistas

    Atsakyti:

    Prašome įrašyti komentarą
    Prašome įvesti vardą čia