Ketvirtadienį Ukmergę pasiekė įmonės „Lietuvos draudimas” projektas „Nulis pykčio”, kuriuo siekiama mažinti pykčio lygį Lietuvos keliuose.
„Lietuvos draudimas” nuotr.
Šie „Lietuvos draudimo“ socialinės iniciatyvos „Nulis pykčio“ simboliai, skirti mažinti pyktį šalies keliuose. Kaip rodo tyrimų duomenys, šie ženklai suteikia vairuotojams teigiamų emocijų, priverčia nusišypsoti. Psichologų įsitikinimu, nuoširdi šypsena yra stipriausias ginklas kovoje su pykčiu, o gera emocinė būsena turi tiesioginės įtakos eismo saugumui – būtent šio pozityvaus proveržio ir siekiame“, – sakė Raimondas Geleževičius, socialinės kampanijos „Nulis pykčio“ ambasadorius, „Lietuvos draudimo“ Valdybos narys.
Praeitais metais „Lietuvos draudimas“ atliko šių naujų ženklų poveikio vairuotojams tyrimą. Jo duomenimis, intensyviausiose sostinės gatvėse išvydę „Įsijunk šypseną“ kelio stendą nusišypso beveik kas antras (45 proc.) eismo dalyvis. Apklausa taip pat parodė, kad Vilniaus miesto gatvėse įrengtus ženklus, kurie čia stovi jau pusę metų, yra pastebėję beveik du trečdaliai (63 proc.) vairuotojų. Tyrimas taip pat atskleidė, jog dažniausiai pravažiuodami ir pamatydami „Įsijunk šypseną“ kelio ženklą vairuotojai pagalvoja, kad jiems patinka (43 proc.), pagerėja jų nuotaika (40 proc.), kelio stendas pralinksmina, sudomina ir maloniai nustebina (30 proc.), padidina nusiteikimą vairuoti be pykčio, mandagiau (29 proc.), dešimtadalis vairuotojų pripažino pradedantys apie šį ženklą kalbėtis su kartu automobilyje važiuojančiais keleiviais.
vilkmerge.lt nuotr./ Ženklas Gerseniškių g./Kauno g. sankryžoje
„Įsijunk šypseną“ ženklus Lietuvos savivaldybėms dovanojusi draudimo bendrovė „Lietuvos draudimas“, prieš pradėdama įgyvendinti socialinį saugaus eismo projektą atliko Nacionalinį vairuotojų tyrimą. Jo duomenimis, 95 proc. Lietuvos vairuotojų yra susidūrę su pykčiu keliuose ir bent kartais patiria neigiamų emocijų prie vairo, o 61 proc. vairuotojų sureaguoja į kitų vairuotojų demonstruojamą pyktį. Jo lygį Lietuvos keliuose vairuotojai vertina kaip aukštesnį nei vidutinį – 6,6 balo iš 10 maksimalių. Kampanija „Nulis pykčio“ siekia, kad vairuotojai mokėtų identifikuoti ir valdyti neigiamas emocijas, kad visi, sėdę prie vairo, ramiai, saugiai ir su gera nuotaika pasiektų kelionės tikslą. Socialinę kampaniją prieš pyktį keliuose „Nulis pykčio“ įgyvendina didžiausia šalies ne gyvybės draudimo bendrovė „Lietuvos draudimas“, palaiko Lietuvos Respublikos Susisiekimo ministerija bei Lietuvos automobilių kelių direkcija, didžiosios šalies savivaldybės, kiti socialiniai partneriai.
Parengta pagal „Lietuvos draudimas” inf.
BFL pagr. nuotr.
Užfiksavote naujus ženklus Ukmergėje? Siųskite nuotraukas vilkmerge@vilkmerge.lt arba pasidalinkite jomis Facebook: vilkmerge.lt
Na, o Jūs, vilkmerge.lt skaitytojai, ar jau pastebėjote šį ženklą? Ar „įsijungiate šypseną” jį pamatę?