Pradinis Verslas Ukmergės verslas „Spiečiaus“ sėkmės istorijos: trys verslininkai, savo kūrybą pavertę regionuose augančiais verslais

„Spiečiaus“ sėkmės istorijos: trys verslininkai, savo kūrybą pavertę regionuose augančiais verslais

0

Verslo pradžia reikalauja drąsos, kūrybiškumo ir atsidavimo. Tai žino Inovacijų agentūros įkurtų bendradarbystės centrų „Spiečius“ nariai, atstovaujantys interjero puošybos ir dizaino sritį – Julija Naradauskaitė-Brunickė, Greta Tylienė ir Dovydas Baltaduonis. Jų istorijos atskleidžia, kaip verslo įgūdžių stiprinimas ir palaikanti bendruomenė padeda įgyvendinti asmenines svajones.

Bendradarbystės centrai „Spiečius“, įkurti Inovacijų agentūros, skirti skatinti smulkių ir vidutinių verslų augimą bei plėtrą. Čia verslininkai gali naudotis nemokamomis darbo erdvėmis, dalyvauti programose, skirtose gilinti verslumo kompetencijas, užmegzti vertingus kontaktus ir įgyvendinti savo idėjas. Šiuo metu „Spiečių“ tinklas veikia 15-oje šalies miestų.

Inovacijų agentūros Pažangos departamento Regioninės verslo transformacijos skyriaus vadovė Indrė Gendroliūtė-Gerulienė

Inovacijų agentūros Pažangos departamento Regioninės verslo transformacijos skyriaus vadovė Indrė Gendroliūtė-Gerulienė teigia, kad „Spiečiaus“ programos pritaikytos skirtingiems verslo etapams bei poreikiams: „Bendradarbystės centrų nariai gali naudotis individualiomis verslo konsultacijomis, semtis žinių verslo įgūdžių ugdymo, verslo mentorystės, akceleravimo, e. komercijos programose. O „Spiečiuje“ atrasta bendruomenė leidžia augti kartu su kitais verslo kūrėjais, nestokojant palaikymo ir motyvacijos.“

Aštuoneri metai svajonių namų kūrimo

Julija Naradauskaitė-Brunickė

Julija Naradauskaitė-Brunickė, „IJANdesign“ įkūrėja, visada žinojo, kad nori kurti interjerus. Dar būdama 16 metų ji svajojo apie karjerą, kurioje architektūros griežtumas derėtų su meniniu polėkiu. Ši svajonė ją nuvedė į Vilniaus dailės akademiją, vėliau – į prestižinę „Glasgow School of Art“ Škotijoje. Po studijų ir darbo patirties Vokietijoje ji su vyru grįžo į Lietuvą ir nusprendė pagaliau pradėti savo verslą.

Šiandien klientams Julija siūlo ne tik modernius interjero sprendimus, bet ir padeda žmonėms atrasti harmoniją savo erdvėse, siekia įgyvendinti klientų vizijas taip, kad namai taptų jaukumo ir grožio oazėmis. J. Naradauskaitė-Brunickė teigia, kad kiekvienas projektas reikalauja atidumo ir gebėjimo suprasti, kokią atmosferą siekia sukurti klientas. Dėl šios filosofijos jos darbai tampa ne tik funkcionalūs, bet ir asmeniški, atspindi užsakovų poreikius.

Prisijungusi prie Šiaulių „Spiečiaus“ Julija sustiprino verslumo gebėjimus – ėmė kryptingiau populiarinti savo asmeninį prekės ženklą, siekti didesnio matomumo. Interjero dizainerė teigia, kad ypač vertinga jai buvo verslo mentorystės programa – jos metu, su mentoriaus pagalba, pavyko išsigryninti verslo strategiją ir atrasti būdų, kaip pasiekti didesnę auditoriją.

„Su mentoriaus pagalba išmokau subtilybių, kurios padeda geriau organizuoti savo verslą ir tinkamai komunikuoti su klientais. Niekada nesustojau mokytis – lankausi seminaruose, parodose, domiuosi naujausiomis tendencijomis. Tai man leidžia ne tik augti kaip specialistei, bet ir stiprinti savo reputaciją“, – dalijasi J. Naradauskaitė-Brunickė.

Nuo idėjos iki augančio verslo

Greta Tylienė

Greta Tylienė, prekės ženklo „Medilių vėjai“ įkūrėja, pradėjo savo verslą nuo mažų žingsnių ir didelės svajonės. Jos kuriami keramikos gaminiai – nuo dekoratyvių iškabų iki praktiškų buities daiktų – išsiskiria unikaliu dizainu ir aukštos kokybės medžiagomis. Greta teigia, kad pradiniai jos verslo planai buvo neapibrėžti – tarsi molis, pamažu įgyjantis formą.

Kai G. Tylienė 2024 m. balandį prisijungė prie Ukmergės „Spiečiaus“, jos verslas dar tik formavosi, o pajamos tesiekė šimtą eurų. Tačiau per mažiau nei metus viskas pasikeitė.

„Dalyvavau mentorystės ir e. komercijos mokymuose, kurie padėjo man ne tik sukurti veiksmingą internetinę parduotuvę, bet ir geriau suprasti savo tikslinę auditoriją. Per verslo akceleravimo programą atradau naujų produktų idėjų, kurios greitai tapo populiarios tarp mano klientų“, – teigia G. Tylienė.

Bendruomenė, atrasta „Spiečiuje“, taip pat turėjo daug įtakos. G. Tylienė džiaugiasi atradusi draugų verslininkų, su kuriais gali dalintis patirtimis ir palaikymu. Greta džiaugiasi, kad Ukmergės „Spiečiaus“ koordinatorė Živilė ir kolegos suteikė ne tik praktinių žinių, bet ir emocinį palaikymą, kuris skatino tikėti savo idėjomis.

„Šiandien mano verslas – ne tik svajonė, bet ir realybė. Aš ne tik tobulinu savo produktus, bet ir vis labiau pasitikiu savo kūryba“, – sako Greta. Ji priduria, kad verslo augimas – tai nuolatinis mokymasis ir eksperimentai, kuriems „Spiečius“ sukūrė puikias sąlygas.

Svarbu ne tik semtis žinių, bet ir jas pritaikyti

Dovydas Baltaduonis

Dovydas Baltaduonis, rankų darbo interjero detalių kūrėjas ir įmonės „Šernosis“ įkūrėjas, pradėjo savo verslą turėdamas aiškų planą, bet greitai suprato, kad vienas nepakels visų kuriamo verslo iššūkių. Negana to, iš didmiesčio persikėlęs į mažesnį miestą, jis pajuto ne tik bendravimo trūkumą, bet ir būtinybę ieškoti pagalbos bei naujų žinių.

Dovydas į Ukmergės „Spiečių“ atėjo ieškodamas bendruomenės ir mokymų, kurie padėtų jam augti tiek kaip asmenybei, tiek kaip verslo savininkui. „Spiečius“ tapo vieta, kurioje jis rado ne tik naujų pažinčių, bet ir įgijo praktinių žinių apie elektroninę prekybą bei verslo strategijas.

„Aš ne tik sėmiausi žinių, bet ir jas pritaikiau. Kalendorius buvo užpildytas, nes norėjau išnaudoti visas „Spiečiaus“ suteiktas galimybes“, – teigia D. Baltaduonis.

Mentorystės programa verslininkui padėjo ne tik išgryninti tikslus, bet ir užmegzti vertingus kontaktus su patyrusiais specialistais. Dovydas akcentuoja, kad kiekvienas susitikimas su mentoriumi buvo proga gauti užduotis, diskutuoti apie rezultatus ir mokytis iš jų analizės. „Ši programa svarbi tobulėjimui, tačiau iš jos gausi tiek, kiek būsi pasiruošęs įdėti pastangų“, – priduria jis.

Šiandien jo kuriamos interjero detalės – tai daugiau nei tik estetikos elementai. Tai funkcionalūs ir asmeniški sprendimai, kurie atspindi jo kūrybinę filosofiją.

„Spiečius“ ne tik suteikė man didžiulį žinių bagažą, kurį kasdien pritaikau augindamas savo verslą, bet ir supažindino su įkvepiančiomis asmenybėmis. Jie ne tik praturtino mane asmeniškai, bet ir padėjo atrasti kelią, kuriuo turiu eiti“, – sako D. Baltaduonis. Jis taip pat priduria, kad dabar jaučiasi įkvėptas dirbti su naujomis medžiagomis, tokiomis kaip metalas ir akmuo, ir kurti dar įvairesnius produktus.

Domina narystė „Spiečiuje“? Kviečiame užpildyti narystės formą čia: https://spiecius.inovacijuagentura.lt/narystes-anketa/

Atsakyti:

Prašome įrašyti komentarą
Prašome įvesti vardą čia