„Pirkėjai parduotuvę renkasi atsižvelgdami į du pagrindinius faktorius – prekių kokybę ir kainą. Dabartinė ekonominė situacija lėmė tai, kad kainos svarba tampa vis didesnė. Maximą pirkėjai visada vertino, kaip siūlančią geriausią kainos ir kokybės santykį, todėl, atsižvelgę į pirkėjų lūkesčius, mažiname kainas. Šiandien atpigindami būtiniausias, dažniausiai vartojamas kasdienes prekes, tikimės, kad pirkėjams tai padės sumažinti kasdienes išlaidas, leis sutaupyti ir neatsisakyti kokybės, prie kurios jie buvo įpratę”, – sako MAXIMA LT, UAB Rinkodaros ir pardavimų departamento direktorius Saulius Jonaitis.
Pasak jo, šiandien visose MAXIMA parduotuvėse buvo sumažintos pieno produktų, majonezo, kavos, arbatos, vaisvandenių, sauskelnių, buitinės chemijos ir kitų būtiniausių kasdieninio vartojimo prekių kainos 10-yje svarbiausių prekių grupių. Buvo nuspręsta atpiginti pirkėjų tarpe populiariausius produktus, t.y. tuos, kuriuos pirkėjai renkasi ir vartoja dažniausiai.
Sumažinti būtiniausių kasdienių prekių kainas, bendrovę paskatino vis labiau krentantis vartojimas bei pasikeitę pirkėjų lūkesčiai – didėjantis taupymas, atiduodami prioritetai žemai prekės kainai, pigesnių prekių paieška kaimyninėje Lenkijoje ir pan.