Nemokama knyga keičia požiūrį į interneto svetaines

    2686
    0

    Knygos virselis

    „Lietuviškų interneto svetainių užsakovai yra pernelyg susireikšminę. Kiekvienas turėtų kurti tokį įvaizdį, kuris atitinka jų prekių, paslaugų kokybę ir aptarnavimo lygį. Nesakau, kad reikia kurti prastas svetaines. Sakau, kad nereikia koncentruotis tik į svetainės išvaizdą. Esmė, kaip ir visur, turinyje.“ – dėsto Aleksandras Chudinskis ir pristato jau antrąją savo elektroninę knygą internetinių svetainių kūrimo tema –  „Kiek kainuoja interneto svetainė?“.  Šį kartą dizaino specialistas ir kūrybos namų vadovas atvirai ir drąsiai aiškina, kam reikalingos interneto svetainės, kaip sukuriama taip trokštama pridėti tinklapio vertė, nurodo užsakovų daromas klaidas ir dalinasi patarimais, remdamasis asmenine patirtimi ir kiekvienam skaitytojui suprantamais palyginimais.

     „Pastebejau, jog dizainą žmonės vertina pagal grožį, ar patinka, ar ne. Mokėdami už dizainerio paslaugas, interneto svetainės kūrimo projektus, jie nežino, sunkiai supranta, už ką verta mokėti. Knygoje pateikiau būdus, kaip išmokti vertinti dizainą, remiantis tuo, ką kiekvienas mūsų jau žino.“

    „Kiek kainuoja interneto svetainė?“ skirta svetainių užsakovams, smulkiojo ir vidutinio verslo savininkams, rinkodaros specialistams – visiems, kuriems aktualus svetainių kūrimas. Autorius žada, jog perskaitęs šią knygą skaitytojas kardinaliai pakeis požiūrį į interneto svetaines. Puikus pavyzdys: itin dažnas, jei ne vienintelis, klausimas, kurį užduoda užsakovas dizaineriui – kiek kainuos interneto svetainė. Tačiau A. Chudinskis ginčijasi, jog yra svarbesnių klausimų – šiuo atveju – „Ką galite pasiūlyti, jog interneto svetainė padidintų mano pardavimus 1 procentu?“. Todėl knygoje pateikiamas autoriaus sudarytas klausimų sąrašas, kuris padės pasiekti optimaliausią rezultatą derybose su svetainių kūrėjais.

    „Šioje knygoje nėra sudėtingų terminų, nereikės mokytis naujų teorijų. Teiginiai aiškinami paprastai ir aiškiai, remiantis tuo, ką mes visi žinomi. Tačiau nors knygą skaityti lengvą, ją perskaičius tikrai bus apie ką diskutuoti.“ – žada A. Chudinskis.

    Pasak A. Chudinskio, kiekviena interneto svetainė turi turėti charizmą. Charizmos nestokoja ir „Kiek kainuoja interneto svetainė?“. Elektroninėje knygoje tinklapis lyginamas su žmogumi, tinklapio dizainas – su asmens išvaizda, o turinys – svarbiausioji dalis – su žmogaus vidumi, jo vertybėmis. Internetinės svetainės dizainą galima atgaivinti tarsi pabodusią šukuoseną, tačiau apie tinklapio paskirtį reikia mąstyti, dar kūrimo pradžioje – užsakovas turi žinoti, kas jis ir ko siekia, kurdamas naują interneto svetainę.

     Parsisiųsti knygą galima čia http://www.adf.lt/ivykiai/studijos-ivykiai/dovana-jums-nemokama-knyga

    Apie autorių: Aleksandras Chudinskis yra įsteigęs interneto svetainių ir logotipų kūrimo įmonę UAB „A. Chudinskio studija“ (www.adf.lt ). A. Chudinskio ir jo dizainerių komanda ne kartą buvo paminėta užsienio dizainerių ir žymiausių dizaino temoms skirtų portalų, tokių kaip „Smashing magazine“. Pirmoji A. Chudinskio knyga „Meilė užsakovui“ (www.adf.lt/knyga) sėkmingai pristatyta 2013 metais Vilniaus knygų mugėje, Vilniaus dizaino dienose, progreso konferencijoje „LOGIN 2013“ ir kt. Antrojoje autoriaus knygoje „Kiek kainuoja interneto svetainė?“ dalinamasi žiniomis apie interneto svetainių kūrimą užsakovams bei rinkodaros specialistams.

    http://enternet.lt/

    Atsakyti:

    Prašome įrašyti komentarą
    Prašome įvesti vardą čia