Pradinis Lietuvos naujienos Naujoje „LastMile“ kampanijoje – priminimas to, kas akivaizdu: Barborytė nepavytų Pareigytės

Naujoje „LastMile“ kampanijoje – priminimas to, kas akivaizdu: Barborytė nepavytų Pareigytės

141
0

„Barborytė nepavytų Pareigytės“ – tai, kas akivaizdu, deklaruoja maisto ir kasdienių prekių pristatymo platforma „LastMile“. Naują reklamos kampaniją pradėjęs startuolis siekia priminti, kad daugelį užsakytų prekių pirkėjams didžiuosiuose Lietuvos miestuose pristato ypač greitai – vos per 1 valandą. Ir taip jau penkerius metus.

Pasak startuolio „LastMile“ rinkodaros vadovės Ievos Balkevičiūtės, prekių pristatymo į namus paslauga Lietuvoje toliau sparčiai populiarėja – ypač taupydami savo laiką, žmonės siekia maksimalaus patogumo ir užsakytas prekes nori gauti kuo greičiau.

„Be plataus pristatomų prekių asortimento, kuo toliau, tuo svarbesnis žmonėms tampa pristatymo greitis. Naująja reklamine kampanija norime priminti, kad būtent greitis yra „LastMile“ išskirtinumas nuo pat mūsų veiklos pradžios – jau penkerius metus daugumą maisto ir kasdienių prekių visuose didžiuosiuose Lietuvos miestuose iki pat žmonių namų durų pristatome vos per 1 valandą“, – sako I. Balkevičiūtė.

Naujos reklaminės kampanijos šūkyje „LastMile“ vėl pasitelkė šmaikštų žodžių žaismą – priminė vartotojams anksčiau transliuotas, hitais tapusias savo reklamas, kurių žvaigžde tapo atlikėja Nijolė Pareigytė-Rukaitienė, prekes į pirkėjų namus pristačiusi velnišku greičiu.

Pasak I. Balkevičiūtės, deklaracija šūkyje tokia akivaizdi, kaip ir „LastMile“ pranašumas rinkoje – kol vieniems greitas prekių pristatymas yra inovacija ir naujiena, „LastMile“ maisto ir kasdienių prekių pristatymas vos per 1 valandą vartotojams jau seniai tapę savaime suprantama įprastos rutinos dalimi.

„Pirkėjų apklausos rodo, kad mus vartotojai labiausiai vertina būtent dėl prekių pristatymo greičio – tai pagrindinė mūsų vertybė. Tačiau tvirtas lyderio pozicijas išlaikome ir kitais aspektais. Pavyzdžiui, kalbant apie produktų įvairovę, prekes pristatome iš daugiau nei 50 partnerių parduotuvių, siūlančių didesnį nei 70 tūkst. prekių asortimentą. Tos pačios pirkėjų apklausos rodo, kad mūsų paslaugos vertinamos ir dėl dar vieno išskirtinumo – galimybės realiu laiku pasirinkti prekės alternatyvą“, – sako I. Balkevičiūtė pridurdama, kad pirkėjams taip pat svarbu ir galėti papildyti krepšelį net surinkimo metu.

Naująją reklaminę kampaniją „LastMile“ įgyvendina įvairiais formatais: praeivių dėmesį kreipia lauko reklamos Vilniuje, taip pat skaitmeniniuose kanaluose. Vos paviešinta kampanija sulaukė didelio vartotojų įsitraukimo socialiniuose tinkluose.

„LastMile“ platforma turi daugiau nei 300 tūkst. registruotų vartotojų Lietuvoje. Šiuo metu „LastMile“ pristatymo į namus paslaugą siūlo penkiuose didžiausiuose miestuose (Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose ir Panevėžyje). Atsiėmimo paslaugas teikia ir Alytuje, Utenoje, Ukmergėje, Kėdainiuose,  Tauragėje, Marijampolėje bei kituose miestuose.

Pirkėjai gali rinktis produktus iš daugiau nei 50 partnerių parduotuvių, tarp kurių – prekybos tinklas „IKI“, „Promo Cash&Carry“, „Cascada“, „Livin“, „Vaga“, „Krispo“, „Rolando daržovės“, „Mėsos broliai“ ir dešimtys kitų. Asortimentą bendrai sudaro daugiau kaip  70 tūkst. prekių: kasdieniai ir gurmaniški maisto produktai, gėlės, knygos, kosmetika, prekės vaikams, augintiniams ir kt.

Prekių pristatymo startuolis „LastMile“ priklauso prekybos tinklui „IKI“, kartu jie yra dalis tarptautinės „Rewe“ grupės, dirbančios 21 Europos šalyje ir turinčiai daugiau nei 384 tūkst. darbuotojų.

Atsakyti:

Prašome įrašyti komentarą
Prašome įvesti vardą čia