Pradinis Lietuvos naujienos  „Moller Auto“ sukūrė unikalią lojalumo programą automobilių rinkoje

 „Moller Auto“ sukūrė unikalią lojalumo programą automobilių rinkoje

29
0

Automobilių prekybos tinklas „Moller Auto“ pristatė pasaulyje unikalią lojalumo programą „Moller Club“. Mobiliosios programėlės pagrindu veikianti lojalumo programa siūlo beveik 500 tūkst. eurų vertės naudų bei privalumų. Naująja programėle nuo spalio 22 d. galės naudotis visi  „Moller Auto“ klientai Baltijos šalyse, įsigiję naujus ar naudotus automobilius, taip pat potencialūs klientai ar automobilių entuziastai.

Pasak „Moller Auto Group“ generalinės direktorės Baltijos šalyse Izidos Gerkenos, programėlė „Moller Club“ atliks svarbų vaidmenį, tenkinant augančius klientų poreikius ir kartu didinant įmonės konkurencingumą.

 „Mūsų klientų reikalavimai nuolat kinta ir auga, jie nori ne tik naujos patirties, bet ir papildomų naudų. Iš tiesų, privalumai, kuriuos užtikriname savo klientams, yra mūsų verslo sėkmės pagrindas ir esminis „Moller Auto“ konkurencinio pranašumo elementas. Mobiliosios programėlės pagrindu veikianti lojalumo programa „Moller Club“ išskirtinė tuo, kad vartotojams suteikia įvairių privalumų bei papildomų naudų už tam tikrus programėlės siūlomus veiksmus. Tokios programėlės automobilių pramonėje dar nebuvo, todėl džiaugiamės, kad sukūrėme išties unikalų projektą, ištobulinę tiek funkcionalumą, tiek vizualinį atlikimą“, – sako I. Gerkena.

Programėlė „Moller Club“ sukurta bendradarbiaujant su Nyderlandų technologijų bendrove „M-Wise“, kuri specializuojasi pasaulinio lygio lojalumo programinės įrangos kūrime. Programėlės kūrimo darbai užtruko metus.

„Moller Auto“ klientai Lietuvoje, būdami lojalumo programos „Moller Club“ nariais galės gauti daugybę įmonės teikiamų privalumų tiek perkant automobilį, tiek atliekant jo techninį aptarnavimą, prenumeruojant „Moller Go“ ir naudojantis kitomis „Moller Auto“ paslaugomis. Be „Moller Auto“ teikiamų privilegijų, klientai taip pat galės pasinaudoti išskirtiniais tarptautinių ir vietos bendrovių, tokių kaip „Circle K“, Lietuvos Futbolo Federacijos, „Pure Chocolate“ pasiūlymais. Prie lojalumo programos prisijungė ir „Radisson Hotel Group“ viešbučių tinklas.

Planuojama, kad lojalumo programos partnerių tinklas kiekvienoje Baltijos šalyje bus nuolat plečiamas, įtraukiant tiek vietos, tiek tarptautinius partnerius. Siekiama suburti iki 500 partnerių tinklą Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje, taip užtikrinant partnerių tinklo lojalumo programos nariams patrauklius pasiūlymus bei naudas.

Lojalumo programa pagrįsta personalizavimu ir žaidimo elementais

Kaip pažymi I. Gerkena, „Moller Club“ yra skirta ne tik papildomoms premijoms ir įvairiems privalumams  gauti, bet ir efektyviau teikti klientams informaciją apie įvairias privilegijas, taip pat automobilių rinkos naujienas, o tai suteikia galimybę informuoti vairuotojus įvairiais jiems aktualiais klausimais.

„Programėlė yra pritaikyta kiekvienam naudotojui pagal jo individualius poreikius bei interesus. Pavyzdžiui, vairuotojams, kurie ką tik įsigijo automobilį, „Moller Club“ programėlė padės orientuotis automobilio techninėje būklėje, prieinamose paslaugose ir lengvatose, paskyrimuose į servisą ir sezoninę techninę priežiūrą ir pan. Naujoji programėlė turi „akimirksniu gaunamų naudų“  programos elementų. Tai reiškia, kad klientai, atlikę įvairias „misijas“, pavyzdžiui, pasinaudoję „Moller Auto“ paslaugomis, iš karto gauna papildomų naudų. Siekėme, kad ši programėlė būtų naudinga priemonė ir kasdienis pagalbininkas kiekvienam vairuotojui“, – teigia I. Gerkena.

Lojalumo programa „Moller Club“ gali naudotis visi „Moller Auto“ klientai – tiek naujų ar naudotų automobilių savininkai, potencialūs įmonės klientai bei automobilių entuziastai. Be daugybės kitų privalumų, programėlė taip pat suteiks tokių premijų kaip nuolaidų kuponai degalams, nuolaidos automobilio draudimui, pratęsta automobilio garantija įsigijus automobilį, dovanų kortelės ir bilietai į renginius, automobilio plovimas ir priežiūra, „Moller Go“ prenumerata, padangų keitimas ir kt.

Nuo šių metų spalio 22 d. „Moller Club“ lojalumo programa mobiliojoje programėlėje galės naudotis klientai Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje. Ji veiks „Android“ ir „iOS“ išmaniuosiuose įrenginiuose keturiomis kalbomis – lietuvių, latvių, estų ir anglų.

Apie „Moller Auto“

„Moller Auto“ įmonių grupė veikia visose trijose Baltijos šalyse – Latvijoje ir Lietuvoje ji atstovauja automobilių prekės ženklus „Volkswagen“ ir „Audi“, Estijoje – automobilių prekės ženklą „Volkswagen“ ir „Škoda“ bei jų autorizuotus servisus. „Moller Auto“ įmonių grupę Baltijos šalyse sudaro dešimt įmonių, kurių bendra audituota apyvarta Baltijos šalyse 2023 m. siekė 368 mln. eurų, o audituotas pelnas po mokesčių – 6,7 mln. eurų.

Atsakyti:

Prašome įrašyti komentarą
Prašome įvesti vardą čia