Jau kiekvienas, pastaruoju metu apsilankęs „Iki“ parduotuvėje, pastebėjo naujieną – prekybos tinklas, siekdamas užtikrinti dar patogesnį apsipirkimą, įdiegė naujo dizaino elektronines etiketes. Jos „Iki“ tapo ryškesnės ir aiškesnės, naudojamas didesnis lengviau įskaitomas šriftas. Šis pokytis, pasak „Iki“ komunikacijos vadovės Gintarės Kitovės, pirkėjams padės sutaupyti ne tik pinigų, bet ir laiko.
G. Kitovės teigimu, naujo dizaino elektroninės etiketės – sprendimas, sukurtas glaudžiai bendradarbiaujant su pačiais pirkėjais.
„Tai vienas iš sprendimų, apie kurį diskutavome ir konsultavomės su iš pirkėjų suburta „Iki“ klientų valdyba. Įsiklausymas į pirkėjų nuomonę yra didelis pranašumas: jų įžvalgos padeda dar sparčiau gerinti apsipirkimo patirtį visiems klientams. Pavyzdžiui, pagal klientų valdybos patarimus patobulinome „Iki“ programėlę, įdiegėme naujas sveriamų produktų svarstykles, asortimentą papildėme gausesniu augalinės kilmės produktų pasirinkimu, ir tai tik dalis pokyčių. Toliau intensyviai investuosime į klientų aptarnavimo kokybę ir planuojame įgyvendinti dar daugiau naujų sprendimų, kad kasdienis apsipirkimas būtų malonesnis ir sklandesnis“, – sako G. Kitovė.
Naujasis kainų etikečių „Iki“ lentynose dizainas išsiskiria svarbiais patobulinimais. Visų pirma, kad pirkėjams būtų lengviau orientuotis ir greičiau rasti reikiamą informaciją, nuo šiol akciniai pasiūlymai žymimi dėmesį atkreipiančia raudona spalva.
Be to, etiketėse dar aiškiau išskirta, kaip pasinaudoti nuolaidomis, kurių „Iki“ kas savaitę skelbia tūkstančiams prekių. Nurodoma, kada akcija galioja tik su „Iki“ lojalumo kortele ar programėle, taip pat – koks pasiūlymas galioja konkrečiai prekei.
„Taikome įvairias akcijas, kad pirkėjai galėtų sutaupyti apsiperkant: solidžias nuolaidas, specialius 1+1, 2+1 pasiūlymus. Naujo dizaino etiketėse visos sąlygos išdėstytos aiškiai ir paprastai, tad bus dar lengviau pasinaudoti nuolaidomis ir pirkiniams išleisti mažiau“, – sako G. Kitovė.
Taip pat, atsižvelgiant į pirkėjų pageidavimus, etiketėse nuo šiol naudojami didesni šriftai, kad informaciją būtų lengviau įskaityti.
„Iki“ klientų valdybos narys Viktoras atkreipė dėmesį į poreikį didinti šriftą, kas būtų itin patogu vyresnio amžiaus ar silpniau matantiems pirkėjams. Tai bus naudinga ne tik jiems, bet ir visiems klientams – pavyzdžiui, skubantiems. Mums svarbiausia, kad pirkėjai parduotuvėse jaustųsi patogiai ir galėtų lengvai rasti visą jiems reikalingą informaciją“, – pažymi G. Kitovė.
Pokyčiai jau pasiekė visų „Iki“ parduotuvių šalyje lentynas – „Iki“ tinkle visos etiketės yra elektroninės, todėl permainas įgyvendinti galima vienu metu. Elektroninės etiketės padeda atsisakyti rankinio ir laikui imlaus darbo, tad darbuotojai gali daugiau dėmesio skirti pirkėjų aptarnavimui, o ne rutininėms veikloms. Jos padeda „Iki“ siekti tvarumo tikslų, kadangi taip taupomi spausdinimui skirti resursai – popierius, rašalas. Be to, kai prekės kainos pakeičiamos automatiškai, iki minimumo sumažinama žmogiškos klaidos ir kainų neatitikimo rizika.
Tarptautinei „Rewe“ grupei priklausantis prekybos tinklas „Iki“ Lietuvoje veikia nuo 1992 metų ir yra vienas didžiausių mažmeninės prekybos tinklų. Tarp didžiausių šalies darbdavių esanti bendrovė yra įdarbinusi apie 5,5 tūkst. darbuotojų. „Iki“ Vilniuje atidaręs penkias autonomines parduotuves. Prekybos tinklas taip pat valdo prekių pristatymo į namus startuolį „LastMile“ ir nuosavo prekės ženklo elektroninę parduotuvę.
iki.lt