Vis daugiau ukmergiškių su elektra susijusius reikalus tvarko internetu

    0
    manoelektra.lt

    manoelektra.lt

    Ukmergės rajone vis daugiau elektros skirstymo bendrovės LESTO klientų renkasi patogesnį ir greitesnį būdą gauti informaciją apie elektros vartojimą ar užsisakyti paslaugas. Analizuojant klientų elgsenos tendencijas, pastebima, jog vis daugiau klientų su elektra susijusius klausimus linkę spręsti per LESTO savitarnos svetainę www.manoelektra.lt.

    Tai rodo augantis registruotų savitarnos svetainės vartotojų skaičius. Per metus jų padaugėjo 39 proc. iki 10,3 tūkst.

    Per tris šių metų mėnesius Ukmergės rajono klientai savitarnos svetainėje 5,4 tūkst. kartų peržiūrėjo pateiktas sąskaitas, 790 kartų atsisiuntė sutartis ir jų priedus, 1,5 tūkst. kartų perskaitė siųstus pranešimus dėl įsiskolinimo už elektros energiją.

    Prie www.manoelektra.lt galima prisijungti ir išmaniaisiais telefonais ar planšetiniais kompiuteriais. Tokius įrenginius naudojantys klientai mato specialiai pritaikytą ir patogią mobiliąją sąsają. LESTO duomenimis, Ukmergės rajono klientai šiemet prie mobiliosios svetainės versijos prisijungė 810 kartų.

    LESTO Ukmergės rajone paslaugas teikia 32,2 tūkst. privačių klientų.

    lesto.lt

    http://ntmeistrai.lt/paslaugos/elektros-darbai/

    Atsakyti:

    Prašome įrašyti komentarą
    Prašome įvesti vardą čia